سرانجام پیج رنک گوگل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سرانجام پیج رنک گوگل
نوشته شده در پنج شنبه 5 بهمن 1392
بازدید : 91
نویسنده : طراح

همانطور که میدانید گوگل در طی چندین سال به طور مرتب تقریبا هر سه ماه یکبار پیج رنک صفحات را آپدیت می کرد و این پیج رنک یکی از فاکتورهای مهم در تعداد ورودی گوگل و نشان دادن یا ندادن هر سایت در صفحات اول نتایج گوگل بود. اما مدتی ست که از بروزرسانی مجدد گوگل گذشته است و تلاش افرادی که در بروزرسانی سایت خود اقدام کرده اند بی نتیجه مانده است.در اینجا می خواهیم تا به سرانجام پیج رنک گوگل پی ببریم.

سرانجام پیج رنک گوگل

مت کاتس در صحبت هایی در مورد پیج رنک گوگل به سرانجام پیج رنک گوگل اشاره کرده است. بر اساس گفته ی مت کاتس که در مورد عدم بروز رسانی پیج رنک گفته شده، ایده حذف پیج رنک را در ذهن تقویت می کند. همچنین مت کاتس اشاره میکند که پیج رنک یک سایت نشانگر کیفیت محتوای آن نیست با اینکه بر رتبه بندی نتایج گوگل تاثیر گذار است. به گفته او پیج رنک تنها نشان دهنده تعداد لینک های ورودی به یک سایت از سایت های دیگر اینترنت است.

عوامل موثر در پیج رنک

به عبارتی یکی از عواملی که می تواند در پیچ رنک موثر باشد ساختار و کیفیت کدنویسی می باشد و سایت باید یک صفحه اصلی داشته باشد و به راحتی بتوان به صفحات مهمتر دسترسی پیدا کرد (مانند نمودار درختی). اینکار موجب می شود تا پیج رنک سایت شما افزایش پیدا کند.

همچنین برای بهبود جایگاه خود در موتورهای جستجوگر گوگل استفاده از محتوای مفید و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است.
به علاوه صحبت های مت کاتس نشان می دهد که اگر محتوای سایت گسترش پیدا کند و لینک های بیشتری به سایت ایجاد شود می تواند روی پیج رنک سایت تاثیرگزار باشد.

و در آخر با توجه به صحبت های مت کاتس می توان متوجه شد که مفهوم پیج رنک بصورت یک عدد مشخص تا حدی فراموش شده و به کاربران اینترنتی ارائه نخواهد شد ولی ارزش و اهمیت کسب بک لینک های طبیعی و مناسب از سایت های معتبر همچنان حفظ شده و بر رتبه بندی نتایج جستجو تاثیرگذار است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: